معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ایران پاسخ سختی به دشمن به دلیل شهادت مهمان ایران اسماعیل هنیه خواهد داد، گفت: زمان پاسخ مشخص نیست و رژیم صهیونسیتی خواب اینکه ایران پاسخ این جنایت را نمی‌دهد را باید به گور ببرد.

پاسخ سختی به اسرائیل خواهیم داد؛ اسرائیل این خواب را به گور می برد

سردار علی عبداللهی معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح عصر امروز در یادواره شهدای کومله در باشگاه شهدای فرهنگی این شهر با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی از دستاوردهای شهداست، اظهار کرد: دشمن در دوران هشت سال دفاع مقدس با همه توان خود پای جنگ با ایران آمد و در پایان جنگ، ایران از چند کشور اسیر جنگی داشت!

وی با بیان اینکه مردم در دوران جنگ تحمیلی با جان و مال خود برای دفاع از ایران وارد میدان نبرد حق علیه باطل شدند، گفت: مردم گیلان با وجود هزار کیلومتر فاصله از مرزهای جنگی، اقلام مورد نیاز رزمندگان را با کامیون به مناطق جنگی می‌فرستادند و این جدای جوانان گیلانی است که در جنگ دلاوری کردند.

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ایستادگی ایران مقابل دشمنان انقلاب و اسلام، خاری در چشم آنان بود، افزود: دشمنی دشمن بعد از جنگ نیز تمام نشد و از ابزارهای جدید در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی و ... نیز علیه ایران بهره برد و هیچ وقت دست از دشمنی خود بر نمی‌دارد و در این راستا باید هوشیارتر از گذشته باشیم.

عبداللهی با بیان اینکه به دشمن اخطار می‌کنیم که ایستادگی ملت ایران را بار دیگر امتحان نکنید، تصریح کرد: دفاع مقدس سند افتخار و ایستادگی ایران با دستان خالی است که دشمن نیز به این مهم رسیده و اگر مشکلی برای کشور به وجود آید جوانان این کشور مصمم‌تر از گذشته وارد نبرد علیه دشمن و دفاع از ایران می‌شوند.

وی با بیان اینکه مردم یمن نیز مانند ایران اوایل انقلاب با کمترین توان جنگی مقابل پهپاد و ناوهای تا دندان مسلح آمریکایی ایستادگی می‌کنند، گفت: ایران امروز در جایگاه بالایی در منطقه و جهان قرار دارد و مردم ایران نباید این توانایی و قدرت کشور را دست کم بگیرند و فریب تبلیغات دشمن را بخورند.

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به جنایات رژیم صهیونسیتی در فلسطین بیان کرد: رژیم غاصب طی چند ماه گذشته بیش از چهل هزار زن و کودک را به خاک و خون کشید ولی صدایی از کشورهای مدعی حقوق بشر شنیده نشد و حتی از پشت صحنه از این جنایات نیز حمایت می‌کنند.

عبداللهی با بیان اینکه جنایات اخیر رژیم صهیونسیتی موجب شد تا مردم آزاده جهان با چهره پلید مزدوران جهان آشنا شوند، افزود: ایران پاسخ سختی به دشمن به دلیل شهادت مهمان ایران اسماعیل هنیه خواهد داد ولی زمان پاسخ مشخص نیست و رژیم صهیونسیتی خواب اینکه ایران پاسخ این جنایت را نمی‌دهد را باید به گور ببرد.

منبع: روزنامه همشهری

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.